info@allinpackaging.hu +36 1 363 1447

GYIK

1. Rendelhető a termék, amennyiben a rendelés pillanatában nincs készleten?

Természetesen! Attól, hogy az adott termék a rendelés pillanatában éppen nem elérhető, bármikor újrarendelhető. További információval kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

2. Van lehetőség termékminta rendelésére?

Természetesen!

3. Hogy tudok termékmintát rendelni? 

Termékminta rendelésére közvetlenül webshopunkon keresztül van lehetőség. Egyszerűen kattintson a "Megrendelem" gomb alatt található "Termékminta igénylés" gombra. Helyezze a mintát a kosárba, majd folytassa a vásárlást és/vagy lépjen tovább a pénztárhoz. 

4. Elérhető nyomtatott brosúra/termékkatalógus?

Jelen pillanatban nem rendelkezünk nyomtatott termékkatalógussal, noha All In Packaging webshopunk állandóan naprakész információt biztosít teljes termékkínálatunkról.

5. Hogyan tudok olyan terméket megrendelni, amely nincs készleten?

Attól, hogy az adott termék a rendelés pillanatában éppen nem elérhető, bármikor újrarendelhető. Ilyen esetben, a minimális rendelési mennyiséggel kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

6. Hogyan tudok kis mennyiséget rendelni egy adott termékből, amennyiben az csak nagy mennyiségben elérhető?

Amennyiben az adott termék csak nagy mennyiségben rendelhető, nem tudunk kisebb mennyiséget biztosítani belőle. Mivel termékkínálatunk folyamatosan bővül, sok esetben egy termék több változatban is elérhető, így tudunk ajánlani Önnek hasonló, helyettestő terméket. Bővebb informácival kapcsolatban vegye fel a kapcsolatot értékesítő munkatársunkkal!

7. A flakonokhoz/egyéb tárolókhoz jár kupak?

Hacsak külön nem jelezzük a termék nevében (SET), a flakonokhoz/egyéb tárolókhoz nem jár kupak. Természetesen igény esetén munkatársaink minden segítséget megadnak Önnek ahhoz, hogy megtalálja az igényeinek legmegfelelőbb, méretben és stílusban egyaránt termékéhez passzoló csomagolóelemeket.

8. Mit jelentenek a termék leírásában található kódok (pl. 24/410)?

A termék leírásában szereplő kódok nem azonosak a cikkszámmal. Ezek a termék olyan méreteire/paramétereire utalnak, mint például a nyakméret, űrmérték, adagolási mennyiség, stb. 24/410 esetén a 24 az átmérőre, míg a 410 a menet emelkedésére utal.

9. Elérhető egy adott termék egyéb méretben és színben is?

Termékeink sok esetben elérhetők többféle színben és méretben is. További információval kapcsolatban kérjük, keresse fel értékesítő munkatársunkat.

10. Fertőtlenítettek a termékek?

Termékeink nem fertőtlenítettek, ennek kivitelezése igény esetén a vásárló felelőssége.

11. Alkalmasak a termékek élelmiszer tárolására?

Számtalan termékünk alkalmas élelmiszer tárolására. Az egyes termékek felhasználhatóságát sok esetben befolyásolja például az, hogy milyen anyagból készültek. Vásárlás előtt keresse fel kollégáinkat, akik készséggel segítenek Önnek a terméke sajátosságainak leginkább megfelelő csomagolóanyag kiválasztásában.

12. Igényelhető műszaki rajz a termékekről?

Igény esetén tudunk műszaki rajzot biztosítani az egyes termékekről. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

13. Olyan termékre lenne szükségem, ami nem található meg a webshopban; be tudják szerezni?

Amennyiben olyan csomagolóanyagra lenne szüksége nagy mennyiségben, amely nem található meg a webshopbunkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot értékesítő kollégánikkal akik készséggel segítenek a termék beszerzésében. 

14. Rendelhetek telefonon keresztül?

Noha tudunk segíteni telefonon a rendelése leadásával kapcsolatos kérdésekben, konkrétan rendelés leadása/fizetés nem lehetséges telefonon keresztül, kizárólag elektronis úton (email, webshop).

15. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Háromféle fizetési mód közül választhat: banki átutalás, Wirecard és Paypal.

16. Vállalnak 1 napos házhoz szállítást?

Van lehetőség egy napos, expressz házhoz szállításra abban az esetben, ha a megrendelt termék raktáron van a kért mennyiségben. További információval kapcsolatban kérjük, keresse fel értékesítő munkatársunkat.

17. Mennyi a szállítási idő?

Amennyiben a termék raktáron van,  a szállítási idő pár nap. További információval kapcsolatban kérjük, kattintson ide: http://allinpackaging.hu/szallitas.html. Abban az esetben, ha a megrendelt termék nagykereskedelmi mennyiség és nincs raktáron, a szállítási idő változhat  - bővebb információval kapcsolatban kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. 

18. Hogyan bizonyosodhatok meg arról, hogy egy bizonyos flakon/stb. kompatibilis egy adott kupakkal/szórófejjel/stb.?

A termékek webshopban történő kiválasztásakor egyszerűen győződjön meg arról, hogy pl. az adott flakon nyakmérete egyezik-e a kupak paramétereivel (pl. mindkettő 18/410-es). Webshopunkban, a termékkategóriák mellett található szűrők ennek támogatására kerültek kialakítására. Amennyiben például már megvásárolt flakonhoz kíván kupakot/szórófejet választani, egyszerűen mérje le a  nyakméretet mérőszalag/vonalzó segítségével, majd a webshop szűrö funkcióján válassza ki a kívánt méretet.

19. Biztosítanak kedvezményeket/akciókat?

Számtalan kedvezményt biztosítunk új és meglévő partnereink számára egyaránt. Íratkozzon fel hírlevelünkre és értesüljön akcióinkról, újdonságainkról elsőként: http://allinpackaging.hu/hirlevel-feliratkozas.html

Betöltés...